Kolla!

torsdag 10 februari 2011

Datakurs del 2 och Munkens Bisalva

Givetvis var det en jättetrevlig kurs igår också!
Vilka underbara människor!

Vi repeterade förra lektionen, startade datorn, loggade in, "Vad heter....?", letade rätt på vårt dokument osv.
Nytt för dagen var att göra mappar och undermappar.
Gissa om de såg ut som söta fågelholkar när jag berättade om detta!
De verkade tycka att det var jättevimsigt och komplicerat, men då fick jag en "ingivelse" att ta dem med till ett... ja, vilken lokal tror ni att jag tog med dem till i tanken?
Din gissning skickar du till kortmakeri@telia.com så har du chans att vinna ett läppbalsam Munkens Bisalva.

Är det så att du missar att vinna så finns den att köpa av mej för 30 kr.
Länk till prisuppgift mm HÄR!



GRATTIS Lisa Gräns till vinsten!
Jag tar med ett läppbalsam när vi ses!

2 kommentarer:

  1. Jag gissar på ett bibliotek. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var rätt!!! Jag tog exemplet Bibliotek... självklart! Ni var duktiga som skickade in och först var Lisa Gräns från Uppsala! Grattis till dej!

    SvaraRadera