Kolla!

måndag 31 januari 2011

Lämnat in två uppgifter ikväll

Lämnade just in en uppgift som ska vara inlämnad senast idag.
Uppgiften gällde att berätta för läraren vad jag har hjälpt andra i klassen med under denna månad och även berätta om vad andra i klassen hjälpt mej med.
Detta för att se hur vi stöttar varandra, för det är ju en uppgift vi har som blivande pedagoger.

Den andra uppgiften jag lämnade in behöver inte vara inlämnad förrän nästa fredag.
Det var en uppgift i Excel där vi skulle räkna ut vilken som var skurken av ett helt gäng förbrytare. Vi fick uppgift om skostorlek, hur snabba de var att springa vissa sträckor och några uppgifter så vi kunde räkna ut deras IQ mm.
Det var en ganska rolig uppgift och dessutom skulle vi göra ett diagram och fixa med layouten.
Sånt gillar jag!

Fick idag hem en bok Typografi, bild och grafisk design som jag beställde på AdLibris i torsdags.
Spännande!!

Nu har jag några uppgifter kvar. Bla en gruppuppgift jag har med bästa Hannah, där vi ska berätta om ett program som vi valt. Snart kommer jag visa upp vår uppgift även på denna sida.

Ja, jag har en del att göra i skolan. För förutom att jag går 100% på ITpedagog-linjen på distans, så går jag Livsstilskursen på 50% på skolan. Till detta kommer även en uppgift inom ITpedagog-linjen där vi ska ha praktik. Min praktik börjar redan på onsdag kl 9.00 då jag ska ha en nybörjarkurs tillsammans med en lärare på skolan. Vi kommer att träffa dessa elever 10 gånger under våren. Det ska bli så intressant!
Återkommer även om detta!

Önska mej lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar