Kolla!

torsdag 16 december 2010

Är bara så glad och stolt!

Ja, idag är jag glad och stolt över mej själv!

Jag har klarat av den här terminen på Tärna folkhögskola, på distanskursen för IT-pedagoger.


Jag har fått godkänt på alla uppgifter och har alltså även lämnat in alla uppgifter som ska lämnas in!
Idag fick jag besked av min lärare Lars Renklint att jag fick godkänt i uppgiften att göra en hemsida. Bilden är jingad från min hemsida.

Jag har lärt mej så mycket den här terminen. Jag har gjort saker jag aldrig trott att jag skulle göra, eller aldrig trott att jag skulle klara av!

Bara det att jag klarade ECDLprovet om Operativsystem och klarade uppgiften jag lämnade in till en annan lärare, Tommie Karlsson, som jag dessutom hade som gympalärare när jag gick i grundskolan! :-)

Ja, nu har jag en termin kvar och jag hoppas att jag ska lyckas lika bra och lite bättre ändå.
Jag vill ju höja mej för varje träff!

Men nu ska jag göra min sista dag på Förlagssystem imorgon där jag jobbar extra.
Sen ska jag plugga lite och sen fira jul!

Tänk vilket julväder vi har då! En vit jul blir det på många sätt!

Stort TACK till alla er som trott och tror på mej och som har stöttat mej genom denna termin. Ni vet ju själva vilka ni är!

Må din väg gå dej till mötes!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar